رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای

عمر صنعت میزبانی وب کمتر از یک دهه میباشد اما ما در حال حاضر شاهد تغییرات اساسی در نگرش و اولویتهای مشتریان میباشیم. در این چند سال نگرانی مشتریان ما از تغییر " چه کسی بهترین هاست را ارائه می دهد " به " چه کسی ارزانترین هاست را ارائه می دهد" به " چه کسانی برای چند سال اینده در صنعت وب هاستینگ باقی خواهند ماند " میباشد.

بنابراین در این صنعت در ارائه خدمات هاست رقابت وجو دارد. کلید طلایی برای خدمات مشتریان پشتیبانی و رضایت میباشد. اکثر شرکت های وب هاستینگ خوب کارشناسان فن آوری مسلط و به اندازه کافی برای پشتیبانی مناسب مشتریان خود را دارند. پاسخ دادن به درخواست پشتیبانی مشتریان از طریق تیکیت یا ایمیل آدرس یا تلفن قسمتی از کار روز مره شرکت وب هاستینگ میباشد. و این ممکن است وقت گیر باشد و ممکن است باعث شود شرکت بعضی مواقع از این قسمت غافلگیر شود. با این حال کیفیت پشتیبانی از مشتری می تواند یک سلاح بسیار خوب برای شرکت میزبانی برای رقابت با شرکت های وب هاستینگ بزرگتر که چندین سرور اختصاصی و یا حتی یک مرکز داده برای خود را داشته باشد است. کیفیت پشتیبانی مشتری برگ برنده شرکت برای کنترل کامل برای رقابت در وب هاستینگ میباشد. در واقع بسیاری از شرکت های بزرگ وب هاستینگ به خاطر مشتریان زیاد خود در نقطه پشتیبانی بسیار ضعیف میباشند و نمی توانند باعث رضایت مشتریان خود شوند.

سؤالی که پیش می آید این است که چگونه شرکتی می تواند این پشتیبانی را خوب انجام دهد؟ این در واقع بسیار ساده میباشد اما نیاز به یک تعهد جدی برای رضایت مشتریان از طرف شرکت میباشد. پاسخ دادن سریع و کامل به تیکت ها و درخواست پشتیبانی هرگز نباید در یک خط یا با یک کلمه باشد. در بعضی موارد مشتری تیکت را برای اطلاعات بیشتر دوبار ارسال می کند بهتر است که پاسخ با تیکت ها و در خواست های پشتیبانی کمی کامل تر باشد. در این صورت پاسخ دادن به تکیت مشتری اگر در بار اول کامل باشد صرفه جویی در زمان را خواهد داشت و سبب رضایت مشتری خواهد بود.

یک شرکت خوب وب هاستینگ باید همیشه از ارسال یک درخواست پشتیبانی مشتری از مشتری خود تشکر کند. و باید طرز برخورد تیم پشتیبانی با مشتری بسیار مؤدبانه و دوستانه باشد و همیشه جمله " با تشکر از شما برای تماس با ما " را به کار برند. و همیشه باید پایان پاسخ درخواست مشتری " با تشکر از شما برای ارسال درخواست خود اگر هر گونه مشکل و نیاز دیگر دارید لطفا با ما تماس بگیرید ما در خدمت شما هستیم" . یک شرکت خوب وب هاستینگ نباید هرگز برای اطلاع رسانی مشتریان خود در هنگام پایین آمدن سرور اشتباه کند باید حتما قبل از پایین امدن سرور حداقل 24 ساعت قبل به مشتریان خود اطلاع دهد.

توانایی برای پاسخ به سؤالات مشتریان بسیار مهم میباشد. پاسخ دادن به پرسش های مشتریان به طور حرفه ای و با ادب یک ویژگی بسیار مهم برای شرکت وب هاستینگ خوب میباشد که اغلب در صنعت وب هاستینگ نادیده گرفته می شود.



دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد