رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای

خرید آنلاین هاستینگ

خرید یک پکیج هاستینگ هیچ فرقی با دیگر خرید های اینترنتی نمی کند ، بنابراین اگر شما تا به حال هر چیز آنلاین خریداری کرده باشید در خرید هاست هم موفق خواهید بود ، شما در خرید آنلاین باید یک حساب کاربری ایجاد کنید ، کمی ازاطلاعات شخصی خود را وارد کرده ، سپس انتخاب گزینه خرید مورد نظر و در آخر پرداخت را انجام دهید . با توجه به گزینه های که شما انتخاب می کنید چند جنبه لازم به ذکر وجود دارد ، همه شرکت ها دارای گزینه ها و یا همان روش پرداخت نیستند  ، ولی برخی از چیزهای مشترک بین همه شرکت ها وجود دارد و آنها عبارتند :

نام دامنه

در صورتی که شما از قبل نام دامنه ثبت نکرده باشید در هنگام خرید یک نام دامنه به شما پیشنهاد می شود و معمولا این دامنه به صورت رایگان به شما ارائه داده می شود . در برخی از شرکت های هاستینگ رایگان یعنی تا زمانی که شما عضو آن شرکت بوده و از هاستینگ آن شرکت استفاده می کنید . و آنها ممکن است که شارژ اضافی برای نام دامنه در هنگامی که شما تصمیم تغییر شرکت هاستینگ را بگیرید درخواست کنند . من توصیه می کنم که شما نام دامنه از قبل ثبت کرده و بعدا هاست خریداری کنید . شرکت هاست دارکوب نام دامنه با انواع پسنود را در بهترین قیمت ارائه می کند .

مدت خرید هاستینگ

معمولا مدت اعلام شده یک قرارداد هاست از طرف شرکت های هاستینگ 12 تا 24 ماه میباشد . بنابراین اگر شما نیاز به یک قرارداد هاست کوتاه تر از این مدت دارید انتظار نرخ ماهیانه بالاتری را داشته باشید . اما اگر شما قرارداد خرید 24 ماه را انجام دهید قیمت ماهیانه گران نخواهد بود و شما در بهترین قیمت هاست را خریداری خواهید کرد .

ویژگی های اضافی هاست

همانطورکه من در مقاله ( چه چیزهای را باید در میزبانی وب سایت در نظر گرفت ) برای شما بیان کردم ، برخی از ویژگی ها استاندارد نمی باشند . رایج ترین گزینه در انتخاب وب هاست داشتن یا نداشتن IP اختصاصی میباشد و انتخاب بین داشتن یا نداشتن فن آوری های مانند ASP و JSP است .

نرم افزارهای اضافی هاست

پکیج های نرم افزاری معمولا به صورت رایگان ارائه داده می شود اما برخی از نرم افزارها مجانی نمی باشند . برخی از آنها تنها با طرح میزبانی 24 ماهه ارائه داده می شود بنابراین اگر شما به آنها نیاز داشته باشید طرح میزبانی 24 ماهه را برای خرید انتخاب کنید .


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد