رتبه بندی این آیتم
رتبه 5 در 1 رای
خرید میزبانی وب سایت می تواند یک فرآیند طولانی بخاطر مدت زمانی که شما برای مقایسه قیمت ها، امکانات و آپ تایم در نظر می گیرید ، با این حال، هنگامی که برای میزبانی وب اقدام می کنید ، بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که تمام تمرکز خود را صرف بر روی قیمت می گذارند به جای توجه کردن به تمام ویژگی های موجود در پکیج هاستینگی که به آنها ارائه داده می شود. اگر چه ارزان بودن قیمت هم مهم میباشد، من معتقدم که برای پیدا کردن یک هاست با تضمین آپ تایم حتی اگر هزینه آن کمی بیشتر باشد بسیار مهم تر میباشد، در حال حاضر، بسیاری ازشرکتهای میزبان وب آپ تایم تضمین شده ارائه می دهند اما بسیاری از آنها به وعدهای خود عمل نمی کنند.
هنگامی که از یک شرکت ، میزبان وب با آپ تایم تضمین شده خریداری می کنید ، شما خواهید دید که بسیاری از آنها  تضمین آپ تایم 99 درصدی می دهند ، حالا در برخی موارد این ادعا درست میباشد ، اما بسیاری از موارد دروغ می باشد ، برای چک کردن این هاست و اطمینان از تضمین اب تایم که به شما داده شده به جستجو گر گوگل رفته و Website uptime تایپ کرده ، شما را به چندین ابزار که می تواند به شما آپ تایم واقعی  یک هاست را نشان دهد ارتباط می دهد.
حتى اگر شما هاستی را پیدا کردید که کاملا مطابق ادعای ان شرکت نباشد ، و اگر امکانات و قیمت آنها مناسب بود ، بنابراین شما در انتخاب این هاست اشتباه نکرده اید ، با این حال، .زمانی که شما میزبانی را پیدا می کنید که ادعای تضمین آپ تایم آن 5 تا 10 درصد باشد و عملکرد ضعیف و قیمت نا مناسب داشته باشد ، در این صورت با از این میزبانی چشم پوشی کرد ، راه درست این است که میزبانی را پیدا کنید که  نیازها و احتیاجات شما را براورده کند.
تعداد کمی از شرکت های میزبانی وب وجود دارند که ویژگی های عالی در قیمت مناسب ارائه می دهند من به شما توصیه می کنم که نه تنها از این شرکت ها استفاده کنید بلکه به دوستان خود هم معرفی کنید و تجربه خود را با دوستانتان در اشتراک بگذارید ، شما همچنین می توانید با وارد شدن به فوروم آن شرکت ، کسانی با وضعیت مشابه شما می باشند بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند ، اگر چه آپ تایم همیشه مهم ترین عامل در انتخاب میزبانی نمی تواند باشد. از جمله این شرکت ها شرکت خدمات تحت وب دارکوب می باشد.


دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد